amidala3 blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 4.2005

sobota

Brak komentarzy

spalam dosc dlugo
tato byl na zakupach i mami sie krzatala w kuchni
sasiad przeprowadza ‚renowacje’ balkonu
i pogoda ladna
K. i O. i Elf ptzyjechali i fanie sie siedzialao i gaduszylo
na obiad byla kura a pozniej gora zmywania
wiec calkiem fajny zwykly cieply dzien

missing you

1 komentarz

jestem w sosnowcu z rodzickami i olcia wpada czesto,
pada deszcz..ale w domciu fajnie przytulnie, cichutko,oh
alfred nawet sie juz na mnie nie gniewa i przychodzi na kolana zeby przytulic
ghost i miss you
brzuch boli bardzo czasami szczegolnie w nocy i wtedy dziwaczne sny..
ale alfred czuwa spokojnie i mruczy milo

locked out

Brak komentarzy

w nocy sen o porodzie: pobudka z bolem zoladka,
tak wiec do pracy nie pojechalam,
lekarz do dupy na gowno takie rady
bylam dzis wiec kura domowa
i dim lsni,
bruno spi na czystym kocyku i wypoczywa po stresach
/na dole ktos sie darl, wiec wyszlam z mieszkania co by drzwi otworzyc, a tu wiatr i przeciag i sie zatrzasnelo/
o stewart przyszedl,
ide na calusa

eh

Brak komentarzy

zjadlam sobie 2 jajka
dieta chyba dobrze idzie
malzonek powiedzial ze costam mi spadlo..
lekcje jazdy samochodem ida dobrze tylko drogo..
i do polski za 3 tygodnie!!


  • RSS